prensannesi1649 normal canım benmde cok agrıyor bazen zor yuruyorm sancı gelince böle göbek deliğinin oralar varya oralarda agrıyo ilk doğumumda öle oldu benim ama herkes de farklıda olabliyor..kanamam vardı bide az az sonr coğaldı .sancı böle baska bi agrı. Alt bölgen agrır bebek rahime baskı yapıyor baş asagı oldgu için açılma oluyor ..ben plates topuna oturuyordum agrıma iyi geliyordu bide açılma için hareket var doktorun sorup ypablırsn 38 olcam o zaman baslıcam yapmya bende..arastr istersen canım