Gnsll bana erken doğumu tetikler demedi ama ara ara sancilarin giriyordur dedi arada gelip giden agrilarim var sancimi bilmiyorum girer artik ara ara doğum oldugunu anladiginda hastaneye gel dedi erken doğum olabilir mi ki gerçekten idrarimdan da şüpheleniyorum enfeksiyon varsa oda erken doguma yol acabiliyormus diye duymustum