Birkucukkalp canım, benimde bugün testim negatif çıktı. 2-3 gün bacak, kas ağrısı çektim. Sonra grip gibi burun tıkanıklığı, boğaz kaşıntısı felan. Bol su içtim canım. En az 2 Lt yapabilirsen 3 LT iç. Benim doktorum bol sıvı ve dinlenme demişti. O şekilde atlattım çok şükür. Sende stres yapma arlatırsın. Stres en kötüsü.