melekmommm Sidddiikaaaa canım bende dört sene sonra hamile kaldım kürtaj oldu bu hafta ama beta değerim düşmüyor şimdide dış gebelik yada kornual gebelik dediler bilmiyorum nasıl olacak. İmtihanımız agır Allah yardımcımız olsun çok üzgünüm bende 🥺🥺
Sidddiikaaaa melekmommm 😭😭 alalhim kucağımızi doldursun inşallah ama her açıdan yorulduk evlat kokusu istiyorum ben