Melekk8 Yumurtlamadan 12 gün geçti adetime iki gün var böyle çıktı ne diyorsunuz erken mi yapmışım?🥺ümit var mı https://imgyukle.com/i/EZiWXx
melikepolat Melekk8 yani çizgi göremedim canım ama hemen ümidini kesme 1 hafta sonra tekrar yap erken olabilir inşallah hayırlı haberler alırsın 😍
guzel_anne1 Melekk8 çizgi bende göremedim canım adetin geçsin öyle dene öncesinde deneme de idrarına düşmemiş olabilir. Varsa da eğer seni umutsuzlaştırır negatif çıkması bekleyin bşraz
Aylinadakaya Ben de çok hafif bir çizgi görüyorum adet olmam gereken tarihte yapmıştım ben de erken gebelik testini hafif silik bi çizgi çıkmıştı. Umarım vardır. Bi kaç gün sonra yine deneyin derim daha net olur 🙏
Melekk8 Kbraberk bende görüyo gibi oluyorum ama kendimi kandırmak istemiyorum bi bakıyorum var bi bakıyorum yok
Kbraberk Melekk8 hafif bir cizgi gordum bırde adetın gecerse yap güzel düşün inşallah gönlünce olur herşey 😇🤲
Melekk8 Mehtapkz kaset test yaptım negatif başkada test yapmadım beklemedeyim bugün adet günüm biraz sancım var ama bakalım🙏