gozdebaybars bende reaktif hipoglisemi var şekerim düşüyor devamlı 18.haftadan beri aynı zamanda hipotiroidi var ,tiroid ilacı içiyorum ..ilaç dozu ayarlayana kadar 3 haftada bir dahiliye uzmanına gidiyordum.Tsh a bakıp ona göre dozu ayarlıyordu ..suan devam ediyorum .şeker için de diyet uyguluyorum