denizasigi Merhaba biz 10 gün önce iliski yaşadık bugün erken gebelik testi yaptım adetime 9 gün kaldı. ama tek çizgi oldu.. çok mu erken yaptım ne zaman yapmaliyim doğru sonuç için.? normal testte aldım ama onu şu an yapmicamm…
Habus denizasigi çok erken ☺️ En az 6 gün varken yapabilirsiniz. Ya da ilişkiden 13-14 gün sonra. Şu an çıkan negatif yanıltıcıdır varsa da çıkmaz zaten 🙏
Pirayeee denizasigi ben adetime 5-6 gün kala yapmştm 2. Çizgi bi yarım saat sonra silik göründü. Normal test. Bikaç gün daha bekleyip onu yapabilirsin hayırlısı olsun ❤
Gulguzelim denizasigi burda bir hesap hatası var adet düzenliyse 5 gun once falan yumurtaniz çatlaması lazım di
Pirayeee denizasigi kan versen kesin sonuç alırsın. Doktor ilişkiden 48 saat sonra bile yansiyabilirmş dedi
Habus denizasigi kan testinde saha erken sonuç alınır ama geç döllenme riskine karşı yine 6 günü bekleyin bence
Gulcingezer denizasigi cok erken regl’ye en erken 5 gun varken falan yapin ve bazen 1 gun kala bile negatif cikabiliyor yumurtlama ustunden bi 12 13 gun gecmesi gerek