poyrazinannesi1 Doktorumun ücretsiz diyetisyen desteği var ona gidiyorum ama pek faydasını göremedim. Doğuma kadar 13 kilo almam gerekiyordu, 3 haftam kaldı 17 kilo aldım 😔