Twinmama46 ablam normal sling verdi ben de baby plus ın aldım o biraz farkli. İkisini birden takamam da normal sling i ben takarim. Fermuarliyi esim 🤣 ben anne yanını bany plus 400 e aldım birini digerini 500. O donemde besik 1200 tlydi. Ocakta aldım. İlk onlari aldik bir de prego ibiza ikiz bebek arabasi (bu da 2. El cok kullanmayiz diye dusunduk her yeri sokuluyor yikadik kuruttuk kaldirdik 3000 e aldık.)