Kubra1853 tedavim güzeldi doktora bahsettim oda çatı muayenesinde ki tavrına bi bakarım dedi ona göre karar verelim dedi ama hamile kaldıktan sonra da ilişki yaşamadım korktum yani sanırım bu haftadan sonra karar vereceğiz normali de denemezsem pişman olmaktan korkuyorum 🥲