Kızlar 6 haftalık hamileyim sanki adet olucak gibi bi ağrı ıslaklık var her an panik içindeyim. Gecen hafta keseyi gördük şükür 7. 8. Hafta gibide inşallah kalp atısını duyarız. Bir de bugun ateşim var biraz ve inanılmaz halsizim kolumu kaldıracak halim yok ilk defa boyle hissediyorum. Sizde durumlar nedir ✨🤍