Kizilkafaa Canım hatırlıyor musun dün test yapmıştım, çok az bi silik çizgi gördüm demiştin. Aşılamada 12 günüme girdim, 2 gün sonra kan testi vericem. Beyaz süt gibi bi akıntım vardı, şimdide baktım hafif pembemsi birşey geldi. Adetimde 5 nisan korkuyorum adet olucam diye 🥺