Kızlar 25 şubatta bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum biraz önce doktorumun hemşiresi arayıp sonucunuz temiz çıkmıştır dedi sadece fakat ne zaman tekrar gebelik düşünülebir veya neden olmuş düşük tekrar muane gerekir mi bilmiyorum doktorunuzla görüşün dediler ulaşamadım doktoruma ne yapmam lazım soracağım bir sürü soru vardı doktoruma böyle telefonda mu söylendi sizede neler yaptınız