Zynp44 başlığı görünce bile korktum inan ki bence sakın ama sakın alma ben aldım 3 hafta kullanırken çekimi düştü ve acayip benim sütümü akıttı boşa gitti. Ve hortum yerleri acayip tüy kıl topluyor yerden havadan acayip kötüydü, o ürünü zorla ama o kadar zor iade ettim ki ebebeğe her gün aradım müşteri hiz.ni çünkü bebeğim kğvezdeydi her gün süt götürmem gerekiyordu o pompa yarı yolda koydu ben daha sonra lansinoh un çift başlıklısını aldım internetten hatta o zaman mamajo ile aynı fiyata indirime denk getirmiştim.