bsnrd Nesliyan ben oldum sadce akşamları karnmda ve backlrmda oluyordu.koltk altlrmdki baya uzun surdu.dermatolok söyledi zaten kurdeşen oldgnu.iki krem verdi pek kullanamdn geçti.
bsnrd Nesliyan sanrm 26haftalk falandm ya .bide çok kötü hasta olmstm ikisi denk gelmsti zor günlerdi.gecms olsn
Deletedmom52620 Kırmızı der altında kızarıklık kaşıntı ise oldum çok kötüydü doktora da gittim krem verdi kullandım doğuma son 1 ay kala başlamıştı doğumdan sonra kendiliğinden geçti
meliketna bnde oldum gecen ay cok kötüydü bnm ellerim ayaklarm da şişmişti yürüyemiyordm alerji ilacı verdiler ama fayda etmedi kortizon igne gecirdi bnmkini