kubramomm Arkadaslar daha 9 haftalık hamileyim son iki gündür çok şiddetli belim ağrıyor ne yatabiliyorum, ne ayakta durabiliyorum ne de oturabiliyorum😔 sizde durumlar nedir? Var mı bu bel ağrısına bir çözümünüz?
kahvesever__ kubramomm benimde çok agrıyor sürekli yatıyorum yatınca geçiyor oturunca ayakta durunca daha kötü oluyor çereyi sürekli yatmada buldum bende
Meshra_15 kubramomm 18. Haftamdayim sürekli oldu dinlenmek çok fazla ayakta durmamak doktorunuza danışın nedenini iyice anlayın
kubramomm Merve0004 Geçmiyor yatıp dinlenirken bile ağrıyor😔 bugun doktora sordum bu aralar normal dedi😔