15+ 3 deyim ailemin yanına gitmek için 6 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor ama kayınvalidem 4 aya kadar çıkma diyor. Tecrübe eden var mı, mide bulantısı haricinde sıkıntı yaşamıyorum. 2. ayımda doktora sorduğumda 3 ayı bitir sonra yola çık demişti bir sonraki randevum da 2 hafta sonra. Çok arada kaldım sıkıntı yaşayan var mı?