Beyzacandemir yaptıracağım tabi bende. Ben zararından çok yararını biliyorum sağlam kaynaklardan vs. okuyabilirsinz. Yapılması gerektiği halda yapılmayınca bebekte solunum sıkıntısı, fazla irilik olabiliyor, yada normalden daha küçük olabiliyor gelişme de etkisi var, ileri de kalp sorunları yaşanabiliyor, kan şekeri düşünce sarılık olma ihtimali daha fazla oluyor. 2 3 dilim baklavaya eşit sadece içirilen şekerli karışım. Zararı olsa önermezler zaten. Ben hep yararını duydum, okudum ve öğrendim. Yükleme yapılmayanlarda yükleme yapılan hastaların bebeklerine göre 2 kat daha fazla problem gözüküyor. Bu konuda tıp a, bilime ve doktoruma güveniyorum, insanlara değil.