Brailolu Kızlar bu ikinci gebeliğim birincide sezaryen oldum sonrasında bastırma olayı falan olmadı ama sezaryen olacağım hastanede bütün hastalara bastırıyorlarmış pis kan çıksın die ben istemiyorum çok korkuyorum olur mu böyle birşey 🤔
Gulsunoyku Brailolu sezeryan sonrası bastırma oldu evet çok acı çektim ama en fazla bu işlem 2 dk sürüyor sonrasında karnım hızla küçüldü
Ozge_brbr Brailolu ikici çocuğu yapmaya korkmam için en büyük sebep o açıkçası. O güne dair en kötü an oydu benim için 😔🙈🙈🙈
Burcu59 Acımıyor ki hissetmiyorsunuz. Yani spinal oldum ben hic hissetmedim. Banada diger dogumumda bastirmamislardi ama bu sefer bastirmalari iyi oldu ameliyattan cikinca bebek icerden cikmamis gibiydim bastirdiktan sonda yavas yavas gitmeye basladi korkmayin bence