annelikmeselesi01 Kızlar ben her gün 25,30 dakika yürüyüş yapıyorum. Eve geldiğimde her zaman iç çamaşırım ıslak oluyor özel bölge tarafı. Evdeyken olmuyor. Ter falan değil. Bu gibi ıslak. Sizce nedir bu normal mi?
litfenama annelikmeselesi01 benim de oluyor. Yürüyünce akıntım çoğalıyor. Yürüyüşe giderken günlük ped kullanıyorum. Tabi siz dokusuna ve kokusuna dikkat edin. Tuhaflık varsa doktorunuza danışın mutlaka.
Elanurgvn61 annelikmeselesi01 Bende 34 deyim canım benimde çok oluyor. Markete gidiyorum geliyorum on bölgem ıslak şu gibi aynı yaşayan carmi neden acaba