Gamzecem Kızlar reglimin 3. Günü 5 günlük femara kullandım cuma bitmişti ilacım yarın sabah doktor kontrolum var inşallah yumurta oluşup büyümüştür 🙈🙏 ( ama hissediyorum sanki sol yumurta büyüdü çünkü yine bişey varmış gibi hissediyorum 🤣 )
Gamzecem moom222 büyük ihtimal geçen ay da öyle olmuştu doktorum doğru hissetmissin demişti 🤣🤣 ay büyüsun De o kadar ilaç kullandık ettik 🤗
moom222 Gamzecem inşallah istedgn gb olur hemencik hamile kalırsın cnm süreç zor yıpratıcı rabbim sabır versin bnde geçtim bu yollardan sabır isteyen bir durum Allah gönlüne göre versin