M_H kesin erkektir bebek🤭 erkek bebekte belirtiler az olur rahat hamilrlik geciriliyor diyorlar, benimde bebegim erkek bende cok rahat hamilelik gecirdim. Bide zaten belirtiler ilk 3 ayda oluyor sizde ilk 3ay bitirme durumundasiniz o yuzden azalmasi normal. Bende ilk 3 ay bitince birden bir ferahlik geldi.😇