minikportakal https://imgyukle.com/i/EZOqFc https://imgyukle.com/i/EZOmvb Fikir olsun dize de kumaşları o kadar güzel ki anlatamam 😍
Nur123aa minikportakal güle güle giyin ☺️ bende istiyorum ama takım tarzı bulabilirsem güzel bişey Alicam
minikportakal Gamzess1 birisi 169 TL, birisi 139 bide sanırım sayfayı takip edince indirim veriyordu ben onu da kullandım ikisi bana 284 TL ye geldi
Gozi minikportakal Güzelmiş güle güle giy canım bedeni nasıl seçtin peki ben geçen suwenden aldım normalde M giyiyordum hamile kalmadan önce o yuzden L aldım ama bi tık büyük geldi iade edicem mecbur kalıbı nasıl bunların
minikportakal Gozi valla canım ben direk XL aldım yorumları okudum genelde ona göre aldım normalde L giyiyordum zaten
minikportakal Nur123aa sayfada takım da vardı canım ben yazın doğum yapıcam diye böyle aldım sbahlıgına ihtiyacım olmıcak diye ☺️