Yeniannee25 38 haftalığım benimde sağ böbreğimde genişleme var normalde doğumdan sonra kendiliğinden geçiyormuş ama çok fazla ağrı olunca ve büyüme gösterince müdahale ediyorlar. Benim çok şükür ağrım sızım yok. Normal doğuma engel mi bilmiyorum ben cuma günü zorunlu sezaryen olucam çok geçmiş olsun canım. Belki bilen biri vardır