sedamom00 Var canım.ben.Hiç üzülme sakın.Kalıcaksın.İlaç içeceksin sağlıklı yumurtalar oluşucak.Sonra iğne yapılacak yetişdiği zaman.partlayacak folekullar.Kalıcaksın.Ben adetin 3 cü günü ilaç içmeye başladım.5 gün içmem gerekti 2gün içtim.Bana ilaç düşmedi diye.Ama o 2 gün bile yetti.2 tane yumurtq yetişti.1 i fazla yetişdiği için iğne vuramayız kiste dönüşür dedi.O yüzden vurulmadık.çok üzülmüştüm.Ama diğer yetişen yumurtam kendiliğinden partladı ve ben hamile kaldım.Bin şükür Allahıma.Şu an 36 cı haftaya girdik.Doğumumuza az kaldı.Sana da nasip etsin Allahım.Sabr et ve dua et.Olucak.