Ben de çok araştırdım bu konuyu. Gerekli bence. Umay bebek markalı çantalı olanından aldım ben. Gittiğim yerlere de götürebilirim diye düşünüyorum. Ayrıca diğer yataklara göre bir tık daha büyük olduğu için daha uzun süre kullanılabiliyormuş. Kalitesi de beklediğimden çok iyi çıktı. Bakmanızı tavsiye ederim🌿