MerveEbru Biz bugün tam 14+0 olduk çok şükür, ben 2 gündür özellikle akşamları tatlı yiyip uzanıyorum ve içimde baloncuk patlıyormuş bir şey dönüyormuş gibi bir his oluyor. Bebeğim hem önde gidiyor, hem de MaşAllah çok hareketli, doktorumuz usg’de gördüğü en hareketli bebeklerden biri olduğunu ve çok zayıf olduğum içinde erken hissedebileceğimi söylemişti zaten.🤍 Bazen burada hissettim diyenlere imkansız, bağırsak hareketi diyenler oluyor ama bağırsak hareketlerinden sonra mutlaka gaz ihtiyacı oluyor, herkesin kendi bedenini tanıdığını düşünüyorum (6-7 haftalarda hissettim diyenlerden bahsetmiyorum tabiki).🤭 İlk zamandan beri göbeğim çıkmaya başladı, herkes gaz dedi ama değildi git gide büyüyor onların dediğine göre bu gaz inecek 20li haftalarda çıkacaktı. Yani uzun lafın kısası herkesin bebeği ve vücudu çok farklı, herkes kendinden çıkarak yorum yapmayı seviyor.🙄