haziransekiz Esenkaplan keske şimdi karşımda olup söyleseydin bunları sizde o yürek nerde beeeeee :) hadi bak işine karnında ki bebeyle ilgilen sen bu kadar takma onun bunun lafını bebişine zarar :)hayırlı doğumlar canım
Esenkaplan haziransekiz uff tam krosun gerçekten yuru git ya ben ilgileniyorum merak etme ne takacam seni ya senin icin kendimi uzcem sen kimsin kenar mahalle dilberi🤣
Esenkaplan caglaolmeZ bilmiyorum siliniyormu bence hic sinir olma amann sende geç dalganı 🤣🤣stresini at canim
BebiskomMm Hulus amin aminn sağlıkla kucağımızda olsun minikler💕 ama işte herşeyin bi acemiliği var ve her insanın da mizacı farklıdır 🙂