Canım anneler merhaba. İlk doğumum normaldi gayette güzel bir doğumdu şimdi bir aksilik olmazsa yine normal doğum bekliyorum ama şöyle bir durum fark ettim bugün.. Şimdiye kadar hiç bağsur sorunuyla karşılaşmadım ama demir ilacı beni ilk hamileliğime göre daha kötü etkiledi daha çok kabız oldum bugün çok afadersiniz ama tuvaletten sonra sanki küçük bir şişlik hissettim baktım var ama yok gibide tam anlayamadım şimdi endişede ediyorum normal doğumda daha da çok ıkınmayla artarmı ? Yada nasıl sıkıntılar yaratır? Yada sıkıntı yaratırmı doktorlarınız bu konu hakkında ne diyor? Benim kontrolüm haftaya ozaman sorucam doktoruma ama ister istemez endişe ediyorum belki daha başı ve doğumdan sonra kötüleşir diye korkuyorum belkide hiç öyle bir sorun yok bu aralar çok zorlandım diye öyle oldu bilemedim yani beni bir aydınlatırmısınız 😂😂