Yarın bi sağlık ocağına gidip tahlil verivem inşallah geçmiştir ama zaten tekrarlama riski çok oluyor hamilelikte çok sık görülüyor umarım geçmiştir bende çok tedirginim ;( alıntım sarı renkte birde. Bilmiyorum yarın öğrenicem inşallah sağlık ocağı bakarsa tabi