Deletedmom_7 korkma canım bende de aynı hafta kan geldi iki damla da değil baya bildiğin adet başlangıcı gibi bebeğin eşi aşağıdaymış o rahime baskı yapıyormuş istirahat ve progeston ilaç bunun tedavisi tabi senin durumunu ne tetikledi bilemem kanaman artmadan gitmen çok iyi olmuş en başından önlemini alır doktorlar