Ebru2432 Epidural bir sezeryan doğum türü değil canım normal doğum türü. Sen sancın çekiyorsun 4 cm açılma olana kadar sanciyi kendin çekeceksin sonra sana belden iğne vurulacak ve sanciyi çok daha az hissedeceksin. Normal bir şekilde doğum yapmış oluyorsun yani.