star3star kesinlikle suan her kafadan ayrı ses cıkıyor. Ben 4 ay iştajsızdım inan zeytin ve akşam mevsim salatası ile gecirdim 4 ayımı 🥴 başka biley canım istemiyordu yemek yesem midem full dolu sankki rahatsız ediyordu. Mide bulantısı kusma hiç yasamadım ama asırı iştahsızlık vardı zeytin ceviz mevsim salatası vişne suyu ile 4 ayımı gecirdim hergün aynı seyler 🥴 sonrasında da yaz geldi zaten yine bişey yiyemedim zaten cok iştahlı değilim. Cok şükür nerdeyse hiç ilaç da kullanmadım değerlerim iyiydi seker tansiyon troidde olmadı. Bende doktor öyle deyince canım be isterse öyle beslendim yedim baktım değerler oynamıyor ben rahatsız olmuyorum bebek gelişiyor 🤭 3700 54 cm dogdu bebeğim 😇🤷🤭