Patito__ Mehtap65 bence tek gzl zaten birlikte solenemicek bir ikinci isimse hayatindaki bir zorluktn baska birsy olmayacak
BetlAkdenizKaymak Mehtap65 iki isim pek söylenmiyor yine sen bilirsin ama tek isim herzaman daha iyi bence bende can yada doruk düşünüyorum