Kızlar merhaba ✋🏻
Dün post açmıştım ilk gebeliğimdeki sezaryen yerinde sulanma kaşıntı ve kızarıklık var diye. Bugün aile hekimimle görüştüm yarına randevum var. Aile hekimi anlattıklarımı hiç normal bulmadı ve büyük bir ihtimalle sezaryen yerinde incelme oluyor; kadın doğum doktorunla bir görüş acil sezaryene alabilir hazırlıklı ol dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı?