sevgitekes Sonucumu aldım hemşire hiç beslenmene dikkat etmemişsin dedi zayıfsın diye ne bulursan yeme falan korktum bebeğe risk eder mi doktoruma da 2 hafta sonra gideceğim 30 haftalık hamileyim yağ hamur işi çok yeme dedi
benimmdunyamm sevgitekes çok yağlı yediysen tereyağ margarin hayvansal yağlar bunlar Kolesterol çok yükseltiyor
Vilge sevgitekes burayi okumani tavsiye ederim. https://www.gebelik.org/tr/tibbi-bilgiler-gebelikte-yapilan-incelemeler-gebelikte-yapilan-testlerle-ilgili-en-sik-sorulanlar-gebelikte-kolesterol-yuksekligi-cikmasi-anne-adayina-ve-bebege-zarar-verir-mi-tedavi-gerekli-mi.html Ben kendi doktoruma da sordum neden yukseldi diye normal oldugunu yukselmeseydi iyi beslenemiyorsun derdim dedi. Ben de zayıfım bu arada. Kolestrol bebegin hucre yapimi icin gerekli. Yine de cok yag kullanmayin yemeklerde salatada. Hamur isini de abartmayin 😊
nurakseki Hayvansal yağları kısabilirsin. Fakat gebelikte kolesterol ve trigliserid çok fazla dikkate alınmıyor. Geçmiş olsun