Kızlar hepinize selam, umarım hepiniz iyisinizdir.🥰 Sizden minik bir ricam var, miniğimin ihtiyaç listesini oluşturmaya başladım. Gerekli-gereksiz olarak kendimce ayırdım ama bir noktada tıkandım.🫠 Kıyafet. Lütfen tecrübeli anneler bana sayı ve ayla (↉-3/6-6/9) beraber; Kaç adet atlet, kaç adet tulum, kaç adet alt üst takım, kaç adet hastane çıkışı, kaç adet çorap vs almam gerektiğini yazabilir mi? Şimdiden yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim, hakkınızı helal edin.🙏🏻❤️