Bugün şeker yuklemesinden önce doktorum ultrasonda bebeğin suyunun azaldığını söyledi önemli bir boyutta değil ama dikkatli olmam gerektiğini günde 3 lt su icmemi söyledi suyu ne çok az içiyorum ne çok fazla 1.5 litre fln muhakkak içiyorum günlük bazen 2lt. Bu haftalarda azalmasi normal mi acaba ya da başına böyle bişey gelen var mı acaba korktum biraz öyle deyince ?