Hakiko Habus Sleepyler küçük kalıp oluyor, üç ay önce bizim gelin doğum yaptı, 1 ve 2 numarayı 1-2 paket kullandı 2.ayda 3 numaraya geçti. Ben prima aldım prima daha büyük kalıp
Dmllale Edaymn evet daha çok eksik var benimde ilk gebeliğim tecrübesizim aklıma geleni alıyorum 😄 Doğuma az kaldı benim biraz seriye bağlamam lazım