Nskyhn biz de 11+2 yüz. 2 gün önce beşik, bebek arabası ve puset aldık. Alana kadar da, aldıktan sonra da hep acaba çok mu erken aldık diyordum ama yorumunuzu görmek yalnız olmadığımı gösterince rahatlattı biraz 🌸 gerçekten her şey o kadar artıyor ki neyi ne zaman alacağını şaşırıyor insan