Sezeryan doğumda kaç gün hastanede kaldınız?
narlinco 3gun 🙄
narlinco 1 gün kaldım
narlinco 3 gun kalmistim tansiyondan dolayi
narlinco Pazartesi oldum Çarşamba öğlende çıktım