Esraustaoglu Kızlar merhaba 36. Haftada çatı muayenesi yaptıran var mı aranızda ? 🤤 nasıl geçti doğumu tetikliyor diyorlar doğru mu 🥹🫥
Elife_mn Esraustaoglu bende 35 yaptırmıştım tetiklemedi hatta yarın kontrolüm var 36 haftalığım doktor sezeryana alabilirim ya da gün verecem dedi
3oglanannesi Esraustaoglu 20. Haftada yaptırdım erken doğum riskim var sürekli de yapılıyor ilkinde de yapıldı tetiklemiyor doğumu korkmayın sakin olun acımaz canınız
Esraustaoglu Cnnt3 teşekkür ederim bende tetikler ileri haftalara bırakayım diyordum ama ileri haftalara bırakmamak gerek sanırım 🙏🙏
Cnnt3 Esraustaoglu yani benim kanamam olmuştu iki kere o zaman bakilmisti ki zaten normalde 38den sonra bakılıyor sanirim
Esraustaoglu Cnnt3 elle müdahalede etti değil mi ya bende anlamadım tam açıkçası 1 hafta önden gidiyoruz sorun olmayacağını söyledi ama 🫣 bi tedirgin oldum şimdi 🥺
Esraustaoglu Sedaceylan aaa benim de erkek 1 hafta önden gidiyoruz doktora göre 37 haftamdayım ama 36 oluyorum tam yarın inş tetiklemez soracağım yarın tekrardan 🙏
mucizegebelik6 Sedaceylan tesadüfte olabilir sizin o an açılmaya da müsait olabilir. Direk tetikliyor diye birsey söz konusu değilmiş ☺️
Esraustaoglu Elife_mn anladım canım teşekkür ederim peki neye göre Sezeryan dedi darmıymıs çatın ondan mı
Cnnt3 Esraustaoglu zaten çatı muayenesi yada alttan muayene dedikleri ikiside aynı şey . Evet elle yapılıyor . İki parmağıyla yapiyorlar
3oglanannesi Esraustaoglu evet ama tek parmakla yaptı 4 parmak ta riskli olabilir tek parmakta risk yok ki zaten çok dikkatli bakıyorlar korkmayın
Esrasenturk8 Benim de haftaya yapacakmıs 37 de. Bebek iki hafta önden gidiyor normalde 38 de yapcaktı 37 de yapcak bi sıkıntı olur mu hiç bilmiyorum