fatma_dilek Arkadaşlar nekdar zormuş isim bulmak eşim asya dedi çok içime sinmiyor iki isimde çok istemiyorum ama Asya Rana mı olsun sizce nasıl anlamı güzel isim arıyorum
Drygmr fatma_dilek Asya ve Rana tek kullanılacak isimler bence, tek ağır yani. İkisi aynı anda yok olmaz bilemedim. 2 kızım var Biri Yağmur diğeri Ela. Fikir olsun🤗❤️