NezihaB38 Kızlar merhaba bende çatı muayenesi oldum sakın kendinizi kasmayın bu kadar kolay olacağını beklemiyordum bu arada 37+6 olduk 🤭🥰 bı anlık şaşkınlık oluyor oda normal
1prenses_annesii NezihaB38 ben üç kere oldum açıklığa da baktiklari için o an fazla zorlanmiyorum ama eve gelince lekelenme ve karin agrisi oluyo bende
edis22 NezihaB38 cati muayinesi nedir? Kacinci haftada yapiliyor? Ben 24 haftamdayimda bilgim yok henuz🤔
Bayhanayse NezihaB38 Ayy İnsaAllah benimki de senin ki gibi kolay olur. 💞 Ama korkuma da engel olamıyorum ya. 😐
NezihaB38 edis22 son haftalarda olan muayene Alttan bakılıyor normal doğum için açıklık varmı yokmu bebek normal doğabilir mi diye 🥰
edis22 NezihaB38 mesela biz sezeryen dusunursek ozamanda cati muayine oluyormu yoksa ozaman olmuyormu?
NezihaB38 Cokomik bana söylenmedi ben 34. Haftadan sonra tedbirli ve temiz gittim bunda söyledi çünkü erken muayene olanda var yani heran herşey olabilir 🤭