Sude1 Kızlar merhaba erken doğum riskim var 31 haftalık gebeyim doktor ciğer geliştirici iğne yazdı böreğimin ikisinde de şişlik varmış stent takılabilir dendi böyle olup doğumu erken olmayan var mı çok korkuyorum
Azra57 Sude1 kaç mm olmuş dediler kadın dogum doktorunuZmu gördü ürolojimi geçmş olsun bende 24 den beri çekiyorum bçbrek şiştiği için agrısını
Sude1 Azra57 mm olarak değilde orta derecede şişmiş dediler korkuyorum bende stent takılabilir dedi doktor 🥺