Merhaba kızlar ben yaklaşık 5 aydır kum döküyorum ve buna bağlı idrar yolu enfeksiyonu tabi ama o ağrılar o kadar kötü ki yerlerde kıvranıyorum her ay 2 tane antibiyotik kullanıyorum faydası yok şu 3 litrede fazla içiyorum 16 haftalik hamileyim gilaburu suyu duyan var mı lütfen 😖