Kızlar merhaba, adetli olduğum her ay hormon testi yaptırdım 5 ay boyunca hormonum 50-70 arasındaydı , MR temiz çıktı, en son ki prolaktin değerim 55 çıktı dostineks tedavisine başladık bir ay sonra doktora gittim adetliyken kan verdim hastahanenin referans değeri 6-29 arası benim prolaktin değerim 3,68 çıktı , gebelikte istiyorum, şimdi ne olacak