Selinnk ben puset kullanıcam, bebek arabamı o şekilde aldım, 6 ay kadar arabada da onu kullanmayı düşünüyoruz o açıdan pratik olacak ve yenidoğan için puset daha uygun, anne karnında bebek düz durmadığı için, omurgası C şeklinde oluyor o yüzden ilk doğduğu zamanlar bebek arabasını da pusetli kullanmak öneriliyor canım