Babyym hangi bolüme gitmeyi düsünüyorsunz. Şöyle söylim bana çok yakin ama ben pek tercih etmiyorum. Çook karmaşık ve basık biryer gibi geliyor. İnsan baya bir daralıyor. Ayrıca bir kere randavu bulamayıp mecburi gitmistim. Beyin ve sinir cerahisi mr istedi. Orda cekilen mr cook bulanikti. Bana hic birseyin yok dedi. Ama başka bir hastanede çektirdigim mr sonucuna 2 tane buyuk fitigim bir tane fitik baslangicim ve tümör çıkti. Yani cihazlar eski. Ben pek sevmiyorum. Onun yerine beylikdüzü yada mimar sinan hastaneaine gidebilirsiniz.