Kızlar 23 haftalığım 4 defadır kontrolde cinsiyet erkek denildi detaylı ultrason geçen haftaydı orda da erkek denildi bugün kendi kontrolümden geldim doktor kız dedi yani bizim de kafamız karıştı tek dileğimiz sağlıklı olması tabi ki ama alışverişin çoğunu da hallettim sayılır hep erkek alışverişi yaptım kızım olursa erkek kıyafeti de giydirmek istemem ilk bebeğim🥰